مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-16سياسي

ایران براساس نظریه کیسینجر جزو 5 قدرت برتر دنیاست


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز ایران بر اساس نظریه هنری کیسینجر جز 5 قدرت برتر دنیا است و جمهوری اسلامی در کنار روسیه و چین جز چالش های اصلی ایالات متحده در سطح کلان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مراسم تکریم وابستگان نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: بازنشستگان در همه حوزه ها حضوری جدی و فعال دارند و حضورشان منفک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست.

وابستگان در نیروی زمینی سپاه در همه زمینه ها از جمله سیل، زلزله، کرونا و مشاورات امنیتی حضوری فعال و چشمگیر داشته و این نیروهای جان بر کف همیشه حضوری جدی دارند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه این نیرو ستون فقرات سپاه پاسداران است، تاکید کرد: بازنشستگان، همین نیروهای رزمنده دوران دفاع مقدس بودند که جان شیرین خود را در همه زمینه ها تقدیم کردند.

در ادامه این مراسم، سردار محمود امیرمجاهد مسئول کانون وابستگان نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: دو نوع عضویت پیوسته و وابسته در سازمان وجود دارد که وابستگان حقیقتا منشا خدمات بزرگی در نیرو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران براساس نظریه کیسینجر جزو 5 قدرت برتر دنیاست

ایران براساس نظریه کیسینجر جزو 5 قدرت برتر دنیاست