مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-16پزشكي

پتانسیل راه اندازی دهها رویان برای پیشبرد فناوری های مختلف درکشور


امیدواریم در پژوهشگاه رویان و شرکت های همکار بتوانیم در صنایع مختلفی همچون مهندسی و کشاورزی ده ها رویان برای پیشبرد سایر فناوری ها راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مسلمی نایینی امروز در مراسم گرامیداشت خون بند ناف و رونمایی از دستاوردهای بانک خون بند ناف که در محل پژوهشگاه رویان برگزار شد گفت: تحقیقات در حوزه سلول های بنیادی که اخیراً در مراکز تحقیقاتی کشور شکل گرفته، زمینه استفاده از این سلول برای درمان بیماران مختلف (خصوصاً بیماران صعب العلاج) را فراهم کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد: پیشرفت های حوزه سلول های بنیادی منشأ تحول در حوزه پزشکی است و این موضوع نویدبخش آینده ای درخشان در حوزه پزشکی بازساختی محسوب می شود.

مسلمی گفت: خوشبختانه با اقدامات به موقع و تلاش های گسترده پژوهشگاه رویان و همت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، ایران هم اکنون در زمره کشورهای پیشرو در حوزه دانش سلول های بنیادی قرار گرفته است؛ تاییدات رهبر معظم انقلاب نیز موید اهمیت این موضوع است.

به گفته مسلمی، اقدامات و تلاش هایی که در این زمینه تاکنون در پژوهشگاه رویان صورت گرفته در جهت دستیابی به چرخه کامل دانش فنی سلول های بنیادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل راه اندازی دهها رویان برای پیشبرد فناوری های مختلف درکشور

پتانسیل راه اندازی دهها رویان برای پیشبرد فناوری های مختلف درکشور