مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:372022-11-16اجتماعي

مانور برف و کولاک در زنجان برگزار شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور دور میزی وقوع برف و کولاک در جاده با هدف لزوم آمادگی پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث غیرمترقبه با حضور دستگاه های عضو مدیریت بحران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،  سید قاسم موسوی در جلسه مانور دور میزی وقوع برف و کولاک اظهار کرد: با توجه به  اینکه مسیرهای مواصلاتی استان زنجان کوهستانی و برف گیر است و در فصل زمستان نیز با احتمال وقوع  کولاک شدید و مسدودی در جاده ها، نیازمند تمرین مانور دور میزی این حوادث هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: دستگاه های اجرایی دخیل در مدیریت بحران استان به نحو مطلوبی تعامل و همکاری در امدادرسانی دارند، اما ممکن است گاهی حوادثی اتفاق بیفتد که تاکنون تجربه آن را نداشته ایم.

وی گفت: بر همین اساس نیازمند هم افزایی بیشتر بین دستگاهی هستیم که در کنار این مهم باید تمرین مانورهای دور میزی نیز جدی گرفته شود.

موسوی ادامه داد: در مانورهای دور میزی هماهنگی و تعامل و رسیدن به ادبیات مشترک بیشتر محقق می شود که کدام دستگاه اجرایی در کدام لحظه و حادثه می تواند کمک کننده در امر امدادرسانی و پاسخگویی به حادثه باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه تصمیم گیری بسیار مهم و اثر بخش است، افزود: باید نحوه امدادرسانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور برف و کولاک در زنجان برگزار شد

مانور برف و کولاک در زنجان برگزار شد