مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-16سياسي

غفلت از مطالعه کشور را در مسیر پس رفت قرار می دهد


غفلت از مطالعه و کتابخوانی، کشور را در مسیر پس رفت و عقب گرد قرار می دهد و این بزرگترین تهدید برای جامعه کنونی و آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد یحیی زاده عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از کتابداران و رونمایی از 2 کتاب در خلخال اظهار کرد: پیشینه تاریخی ایران اسلامی ما با کتاب و کتابخوانی عجین شده است و از این سرزمین مشاهیر، مفاخر و چهره های علمی متعددی به دنیا معرفی شدند.

وی تصریح کرد: پشت پا زدن به همه این سرمایه ها بزرگترین آسیب را به همراه دارد و باید از دوران کودکی و دبستان فرزندان خود را با لذت مطالعه و خواندن آشنا کرده و زمینه ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر را مهیا کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال ضرورت دسترسی کودکان و نوجوانان و گروه های سنی بالاتر را به کتاب در فضای کتابخانه ها یادآور شد و گفت: در شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل به رغم محرومیت 8 باب کتابخانه فعال است و همچنان تاکید ما بر توسعه فضاهای کتابخانه ای و مطالعه است.

یحیی زاده افزود: 3 کتابخانه در خلخال و 5 کتابخانه در سایر مناطق شهری و روستایی خلخال قرار دارد که قدیمی ترین کتابخانه استان اردبیل نیز با نام شهید وجه الله آشوری زاده در این شهرستان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از مطالعه کشور را در مسیر پس رفت قرار می دهد

غفلت از مطالعه کشور را در مسیر پس رفت قرار می دهد