مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-16سياسي

هوشمندسازی فرار مالیاتی را به حداقل رسانده است


مشاور رییس سازمان امور مالیاتی گفت: هوشمندسازی در حوزه مالیات ستانی فرار مالیاتی را در کشور به حداقل رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم میرزایی عصر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید امور مالیاتی استان اردبیل اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی در یک سال اخیر تمام هم و غم خود را معطوف برنامه ها و راهکارهای جدید نظام مالیاتی کرده تا با تکیه بر هوشمندسازی در این حوزه جلوی آسیب ها و انحراف های احتمالی را بگیرد.

وی تصریح کرد: با پیشبرد برنامه هوشمندسازی نظام مالیاتی در حقیقت عدالت مالیاتی در ابعاد مختلف تحقق پیدا می کند که در این زمینه با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، تلاش بر این است تا اهداف مورد نظر تحقق پیدا کرده و انحراف و فساد احتمالی نیز به حداقل برسد.

مشاور رییس سازمان امور مالیاتی گفت: نظام مالیاتی در حقیقت نظام عادلانه محور در خدمتگزاری مردم است و ما وصول مالیات را باید با جلب رضایت مؤدیان انجام داده و از حرکت های ابهام آمیز و غیرشفاف جلوگیری کنیم.

میرزایی افزود: تمام تلاش سازمان امور مالیاتی بر این است تا در کنار توسعه و کارآمدی نظام مالیاتی، ارکان این مجموعه به شکلی به پیش برود تا با رعایت انصاف و عدالت جلب رضایتمندی مؤدیان و هوشمندسازی با هدف ارتقای سلامت نظام مالیات ستانی به درستی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی فرار مالیاتی را به حداقل رسانده است

هوشمندسازی فرار مالیاتی را به حداقل رسانده است