مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-16پزشكي

بیمارستان الغدیر بومهن تا پایان آذر افتتاح می شود


بیمارستان الغدیر با مساعدت های سازمان برنامه و بودجه استان که با دستور رییس جمهور همراه بود و با تلاش وزارت بهداشت تا پایان آذر ماه افتتاح و به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس بعداز ظهر امروز در حاشیه بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از پروژه های این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید امروز مشکلات مربوط به حمل و نقل درون و برون شهری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موارد جاجرود بازدید کرده و مقرر شد مجموعه ورزشی بهارطلاییه و مجموعه ورزشی سعیدآباد جاجرود تامین اعتبار شده و به مسائل و مشکلات آنها مرتفع و کار در این حوزه آغاز شود.

فرماندار پردیس اضافه کرد: در حوزه مربوط به مسائل ترافیکی نیز چند طرح مطرح شد که مقرر شد کارشناسان فنی و عمرانی مجموعه استانداری با حضور در پردیس این طرح ها را برآورد هزینه کنند و در سنوات آینده این طرح ها جزء پروژه های عمرانی سطح استان باشد.

پورابراهیم در خصوص وضعیت آرامستان پردیس نیز گفت: آرمستان موضوعی شهرستانی است که مسائل آن تقریبا مرتفع شده و در حوزه اوقاف و شهرداری کار نهایی شده فقط مجوز محیط زیست و جهاد کشاورزی باقی مانده است و به محض اخذ مجوزها آماده کلنگزنی و آماده سازی آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان الغدیر بومهن تا پایان آذر افتتاح می شود

بیمارستان الغدیر بومهن تا پایان آذر افتتاح می شود