مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-16سياسي

118 مسجد برای تحقق محله اسلامی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: 118 مسجد و محله به منظور تحقق محله اسلامی در استان شناسایی و شرح وظایف و ماموریت ها عنوان شد تا گام های متفاوتی برای پیشبرد محله های اسلامی برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بعدازظهر امروز قرارگاه تحقق محله اسلامی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این برنامه گفت: تحقق محله اسلامی بر پایه مسجد در سال گذشته رونمایی و برای اجرا در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: 118 مسجد و محله در استان شناسایی و شرح وظایف و ماموریت ها عنوان شد تا گام های متفاوتی برای پیشبرد محله های اسلامی برداشته شود.

اکبری اظهار داشت: اگر بخواهیم این طرح را به صورت کامل در سطح استان اجرا کنیم با کمبود روحانی مواجه هستیم در صورتی که هر محله به یک روحانی فعال نیاز دارد.

حرکت در مسیر گام دوم انقلاب در گرو محله اسلامی با محوریت مسجد است استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این برنامه گفت: حرکت در مسیر گام دوم انقلاب در گرو محله اسلامی با محوریت مسجد است که برای تحقق این امر باید شورای محله تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 مسجد برای تحقق محله اسلامی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

118 مسجد برای تحقق محله اسلامی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد