مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-16سياسي

تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران، رصد مولفه های میدانی و تصمیم سازی بهنگام درعرصه تحولات اجتماعی را ضروری دانست و گفت: - تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارشناسان اجتماعی افزود: ارزیابی علمی و مبتنی بر واقع گرایی نیاز اولیه تصمیم گیری در عرصه اجتماعی است.

وی با اشاره به چالش های اساسی در عرصه اجتماعی ادامه داد: سنجش در مورد نیازهای نوبه نوی جامعه موجب روزآمد ی در عرصه تصمیم گیری است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به رویکرد فرهنگی در تعاملات اجتماعی افزود: در تعاملات فرهنگی باید بر مبنای اصول و ارزش های نهادینه شده اجتماعی که در قانون اساسی تصریح شده، حرکت کرد.

سلگی رفتارهای اجتماعی را بر بستر قانون وهنجارهای شناخته شده کشور قابل پذیرش دانست وافزود: هنجارشکنی و عدول از مقررات حاکم بر کشور نباید مبنای عمل تصمیم سازان این حوزه پرچالش باشد و جامعه ایرانی سرشار از انگیزه های ایمانی و دارای فطرت پاک است که در تلاطم حوادث ماهیت خود را فراموش نکرد.

این مسئول استانی یادآورشد: مسئولان باید در تعامل با اقشار مردم رفتاری علمی، معقول و برخاسته از منطق حکمرانی شایسته داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است

تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است