مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:002022-11-16اقتصادي

اختصاص 500 دستگاه کانکس برای زلزله زده گان خوی


500 دستگاه کانکس برای مردم آسیب دیده در زلزه خوی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: با دستورات رییس جمهور، در کمتر از یک هفته بعد از وقوع زلزله، کمک بلاعوض و پرداخت تسهیلات به 4200 واحد آسیب دیده در دولت تصویب شد.

وی افزود: برای 1100 واحد که نیاز به تخریب و بازسازی کامل دارند، 50 میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض و برای هر واحد شهری 250 میلیون و هر واحد روستایی 200 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: هفته گذشته، 740 میلیارد ریال منابع برای بازسازی به بنیاد مسکن و استان اختصاص یافت اما با این وجود، ما معطل اختصاص بودجه نماندیم و از همه ظرفیت های استان استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در بیش از 95 درصد واحدهای آسیب دیده، عملیات آوار برداری به اتمام رسیده و عملیات صدور پروانه ساختمان و فونداسیون حدود 200 واحد و 100 واحد اسکلت فلزی انجام گرفته و عملیات دیوار چینی و سقف چینی هم در حال آغاز است.

معتمدیان با ابراز خرسندی از شرایط موجود تصریح کرد: با توجه به پای کار بودن همه دستگاه های متولی در مجموع استانداری و بخصوص بنیاد مسکن، امروز پیشرفت کار و همکاری مردم خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 دستگاه کانکس برای زلزله زده گان خوی

اختصاص 500 دستگاه کانکس برای زلزله زده گان خوی