مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-16اقتصادي

احداث تقاطع غیر همسطح در یک نقطه کلیدی خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک استان تقاطع غیر همسطح در محور سربیشه به منطقه مرزی درح و نیز محل تلاقی محور بیرجند - زاهدان احداث می شود.

- علیرضا عباس زاده، امروز چهارشنبه 25 آبان در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: ایجاد تقاطع غیر همسطح در محور سربیشه به سمت مرز درح که یک محور مواصلاتی اصلی و مهم استان است، پیش بینی شده لذا تدابیر لازم برای مدیریت تداخل ترافیکی این محور با طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: ساخت تقاطع غیر همسطح محور بیرجند - زاهدان در سه راهی سربیشه به سمت درح از محل اعتبارات ملی پیش بینی شده است.

معاون عمرانی استاندار افزود: با توجه به اینکه دوبانده شدن محور بیرجند - زاهدان و سربیشه به درح هم در دست اجراست از همین محل تقاطع غیر همسطح ساخته می شود.

وی با تأکید بر اینکه شورای فنی استان مصوبه اجرای طرح را برعهده دارد گفت: نحوه تأمین اعتبار برعهده دستگاه اجرایی مربوطه است ولی پیش بینی می شود برای تقاطع غیر همسطح حداقل 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نیاز است.

عباس زاده اظهار کرد: دو طرح ملی باند دوم بیرجند - زاهدان و محور مرزی ماهیرود در دست اجراست که مصوبه ماده 23 قانون برنامه و بودجه را دارد و به طور سنواتی بودجه می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تقاطع غیر همسطح در یک نقطه کلیدی خراسان جنوبی

احداث تقاطع غیر همسطح در یک نقطه کلیدی خراسان جنوبی