مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:502022-11-16اقتصادي

در قزوین چه خبر است؟/ از رونق بازار تا تلاش برای تعطیلی برخی صنوف


علی رغم تلاش برای تعطیلی بازار قزوین و به آشوب کشیدن شهر، بازار در قزوین حالت عادی به خود داشته و وضعیت شهر نیز مطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مردم نیز به وفور در حال خرید از بازار بودند.

وضعیت خیابان ها در قزوین عادی است وضعیت تردد در خیابان های خیام، میدان آزادی، خیابان سعدی و خیابان امام خمینی (ره) کاملاً عادی است و تا به این لحظه مشکلی گزارش نشده است.

مشاهدات عینی خبرنگار مهر در خیابان شهید بابایی قزوین نیز که شب گذشته تلاش شد به آشوب کشیده شود نیز حاکی از این است که امشب نیز این خیابان آرام است و مشکلی در آن وجود ندارد.

این در حالی است که برخی ها در این دو روز تمام تلاش خود را برای تعطیلی بازار مخصوصاً راسته طلافروشان انجام داده و حتی تهدید نیز کرده اند.

هرچند این تهدیدات باعث نیمه تعطیل شدن چند باب مغازه در خیابان خیام و راسته طلافروشان شده اما در کل شرایط شهر عادی است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

بی اعتنایی بازار به فراخوان دشمنان کشور عباس کاظمی فرماندار قزوین نیز بعد از ظهر چهارشنبه با حضور میدانی در بازار قزوین از کسبه قزوین برای بی توجهی به تلاش های معاندین در تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد.

وی در حاشیه این بازدید تصریح کرد: علیرغم فراخوان های سنگین و متعدد معاندین و مخالفین ایران اسلامی با همراهی بازاریان قزوین فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قزوین چه خبر است؟/ از رونق بازار تا تلاش برای تعطیلی برخی صنوف

در قزوین چه خبر است؟/ از رونق بازار تا تلاش برای تعطیلی برخی صنوف