مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:552022-11-16اقتصادي

همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: همایش تامین مالی غرب کشور سوم آذر ماه در استان کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش تأمین مالی واحدهای تولیدی غرب کشور در کرمانشاه از دستگاه ها و سازمان های ذی ربط خواست که نهایت همکاری و هماهنگی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش به کار گیرند.

وی افزود: این همایش سوم آذرماه با حضور مدیران ارشد بورس و فرابورس کشور، مسئولان اقتصادی کشوری، استاندار و مدیران اقتصادی استان، صندوق های بزرگ تأمین سرمایه کشور، شرکت های دانش بنیان و صنعتی متقاضی حضور در بورس و فرابورس و با حمایت استانداری کرمانشاه و مشارکت اتاق بازرگانی و بورس منطقه ای غرب کشور در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این همایش پنل های مختلفی به منظور اطلاع رسانی از دستاوردها و ظرفیت های استان کرمانشاه در بخش دانش بنیان، فناوری، شرکت ها و کارخانجات با حضور مدیران بخش خصوصی و اجرایی و کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان ایجاد و برگزار خواهد شد.

باباخانی برگزاری این همایش را فرصت خوبی برای ظرفیت های اقتصادی و تولیدی استان عنوان کرد و خواستار اطلاع رسانی دقیق و مناسبی از جزییات همایش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود

همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود