مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 22:502022-11-16سياسي

سردار رفیعی آتانی: با روحیه بسیجی به بالاترین سطح بازدارندگی دفاعی رسیدیم


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: توفیقات به دست آمده در حوزه موشکی که امروز در بالاترین سطح بازدارندگی قرار داریم از فرهنگ و روحیه بسیجی نشات گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که بعد از ظهر امروز در سالن فرماندهی سپاه استان برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل خودجوش در کوچه و خیابان و موقعیت های متفاوت از عزت، حیثیت و دارایی انقلاب حفاظت کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: مردم در قزوین به صورت خودجوش از شخصیت ها و موقعیت ها حفاظت می کردند تا زمانی که فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) صادر شد.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب تا زمان تشکیل بسیج، بسیج بدون شناسنامه رسمی، ماندگارترین  کارها را انجام داد و همراه با مردم در همه حوادث انقلاب بود اما با فرمان امام(ره) این نیست بلکه برای گره گشایی آمده و همچون همیشه همراه مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: ریشه جفایی که این روزها بر پیکره بسیج وارد شد را باید در حضور موثر بسیجیان بالاترین سطح هدایت جنگ و عملیات پیچیده جنگ و پس از آن جستجو کد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: با روحیه بسیجی به بالاترین سطح بازدارندگی دفاعی رسیدیم

سردار رفیعی آتانی: با روحیه بسیجی به بالاترین سطح بازدارندگی دفاعی رسیدیم