مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-16بين الملل

ارشادی: نیازی نیست که کشورهای غربی خود را وکیل مدافع زنان ایرانی بدانند


سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: زنان ایرانی، باهوش، تحصیلکرده، فداکار و میهن دوست هستند و نیازی نیست که کشورهای غربی خود را وکیل مدافع آنها بدانند و مدعیان دروغین حفاظت از زنان ایرانی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تأکید کرد: کشورهای بانی قطعنامه حقوق بشر ایران، در پوشش حمایت از حقوق زنان، از همه امکانات خود از جمله انتشار اطلاعات گمراه کننده و نادرست، تحریک افکار عمومی، ارائه آموزش اقدامات خرابکارانه و همچنین حمایت مالی و نظامی از گروه های تروریستی استفاده می کنند تا اعتراضات مسالمت آمیز را به خشونت بکشانند.

  سفیر و معاون نمایندگی کشورمان در نشست کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل درباره دستورکار وضعیت های حقوق بشری و گزارش های گزاشگران ویژه ، طی سخنانی دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران درباره قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشر را تشریح کرد.

ارشادی گفت: جمهوری اسلامی ایران پیش از هر چیز، پیش نویس قطعنامه L-34  به اصطلاح قطعنامه وضعیت حقوق بشر در ایران که بر اساس گزارش ناقص، یافته های معیوب و رفتار مغرضانه گزارشگر ویژه تهیه شده است را، قاطعانه رد و به شدت محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشادی: نیازی نیست که کشورهای غربی خود را وکیل مدافع زنان ایرانی بدانند

ارشادی: نیازی نیست که کشورهای غربی خود را وکیل مدافع زنان ایرانی بدانند