مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 00:552022-11-16سياسي

سمنان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی


به دنبال تداوم تلاشذهای مسوولان فرهنگی استان و ناکام ماندن سحنان در سال گذشته به عنوان شهر اخلاق کتاب و کتابخانی، امسال به عنوان یکی از پنج شهر خلاق کتاب و کتابخوانی انتخاب و معرفی شد.

- فرشی فلاح ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: با تلاش های مجموعه دبیرخانه ستاد ترویج و توسعه کتاب استان طی یکسال، سمنان به عنوان یکی از 5 شهر خلاق کتاب و کتابخوانی در کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: همچنین استاندار سمنان روز گذشته به عنوان استاندار برتر و حامی کتاب و کتابخوانی توسط ریاست محترم جمهوری انتخاب شدند .

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه آرمان روشن، افزود: مجموعه آرمان روشن توسط نوجوانان، جوانان و نخبگان شهر سمنان مدیریت می شود و دانش بنیان بودن این مجموعه با ساخت و توسعه دستگاه های ملی مروج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دیگر ویژگی های آن است.

همچنین استاندار سمنان در بازدید از دبیرخانه ستاد ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی استان گفت: افزایش آگاهی و بینش افراد جامعه و خانواده ها از طریق توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

سید محمد رضا هاشمی اظهار کرد: استان سمنان روز گذشته به عنوان استان برتر در حوزه انجمن کتابخانه های عمومی و فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور با حضور ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی

سمنان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی