مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-17اقتصادي

پایه لرزان سرمایه گذاری درگرگان/به دنبال درآمدزایی از عوارض هستیم


رییس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان گفت: پایه های سرمایه گذاری در شهرداری گرگان بسیار ضعیف است و توجه چندانی به این حوزه نمی شود.

- علی اکبر بصیرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تا زمانی که رویکرد شهرداری گرگان به سمت جذب سرمایه گذار سوق پیدا نکند با مشکلات عدیده مواجه خواهیم بود و پروژه های تعریف شده در شهرداری به نتیجه مطلوبی که شایسته شهر گرگان و شهروندان است نخواهد رسید.

رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان افزود: پیش بینی بودجه شهرداری در سال جاری هزار و 500 میلیارد تومان بوده اما پروژه ای مانند شهر بازی سه هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد، بنابراین چطور می توان بدون سرمایه گذاری، چنین پروژه ای را به پایان رساند.

وی با تاکید به اینکه پایه های سرمایه گذاری در شهرداری گرگان بسیار ضعیف است و توجه چندانی به این حوزه نمی شود، گفت: شهرداری بیشتر به دنبال درآمد نقدی از محل صدور پروانه و عوارض ساختمانی است.

بصیرنیا تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران گرگانی مقیم کلان شهرها، برای سرمایه گذاری در گرگان رغبت زیادی از خود نشان می دهند اما متاسفانه این فرصت برای آنها فراهم نمی شود و نه تنها مدیریت شهری برای آنها فرش قرمز پهن نمی کند بلکه بروکراسی پیچیده ای پیش روی آنها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه لرزان سرمایه گذاری درگرگان/به دنبال درآمدزایی از عوارض هستیم

پایه لرزان سرمایه گذاری درگرگان/به دنبال درآمدزایی از عوارض هستیم