مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-17فرهنگي

یکپارچگی میهن را با هنر موسیقی فریاد می زنیم


هنرمندان مختلف میهن با لهجه ها و سازهای مختلف، یکپارچگی جمهوری اسلامی ایران را فریاد می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا سپهوند شامگاه چهارشنبه در حاشیه جشنواره موسیقی نواحی ایران در گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره موسیقی نواحی فرصت کوتاه ولی ارزشمند است تا هنرمندان موسیقیایی ایران از فرهنگ های مختلف طنین وحدت و یکپارچگی میهن را فریاد بزنند.

سرپرست گروه موسیقی لرستان افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی بار دیگر ثابت می کند که اقوام اصیل ایرانی هیچگاه به دنبال جدایی و تجزیه طلبی نبوده و نیستند.

وی گفت: اقوام ایرانی حتی اگر مشکل و دغدغه ای داشته باشند، شرایط فعلی کشور را مناسب طرح برخی مباحث نمی دانند و آب در آسیب دشمن نخواهند ریخت.

سپهوند بیان کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم تا به موسیقی محلی و اقوام نگاه ویژه ای داشته باشند، چون در برخی حوزه های موسیقی مانند پژوهش اتفاقات مطلوبی رخ نداده است.

سرپرست گروه موسیقی لرستان ادامه داد: موسیقی مقامی ایران باید با پژوهش های مختلف برای علاقه مندان معرفی و ریشه های اصیل آن شناسانده شود.

وی گفت: هرچند برخی از جوانان به دنبال شنیدن موسیقی های به اصطلاح با کلاس هستند، اما به راحتی می توانیم با معرفی دقیق و صحیح موسیقی نواحی ذائقه جوانان این مرز و بوم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچگی میهن را با هنر موسیقی فریاد می زنیم

یکپارچگی میهن را با هنر موسیقی فریاد می زنیم