مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-17سياسي

ضرب الاجل رییس دادگستری گیلان برای ممانعت از ورود فاضلاب به دریا


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از ضرب الاجل شش ماهه رییس کل دادگستری استان به مسئولان برای ممانعت از ورود فاضلاب ها به دریا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان از کانال انصارالحسین شهرستان انزلی در راستای ممانعت از ورود فاضلاب های خانگی به دریا و هدایت آن به تصفیه خانه بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های دستگاه قضایی صیانت از محیط زیست است، تصریح کرد: ورود فاضلاب و پساب مسافرخانه ها، اماکن مسکونی و صنایع به رودخانه ها و دریا که از عدم مدیریت صحیح ناشی می شود موجبات آلودگی دریا و رودخانه ها را فراهم می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان گیلان متولیان امر مکلف شدند در این منطقه ظرف شش ماه، آب های زائد، پساب ها و فاضلاب را به مسیر اصلی که منتهی به تصفیه خانه می شود هدایت کنند تا از ورود فاضلاب به دریا جلوگیری شود.

آقایی با بیان اینکه این مساله در قانون جرم انگاری شده و در صورت عدم هدایت پساب ها به تصفیه خانه، محیط زیست می تواند از مسئولان مربوطه شکایت کرده و متخلفین تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند، افزود: با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی نموده و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل رییس دادگستری گیلان برای ممانعت از ورود فاضلاب به دریا

ضرب الاجل رییس دادگستری گیلان برای ممانعت از ورود فاضلاب به دریا