مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-17اجتماعي

برگزاری مانور زلزله در 20 مدرسه زنجان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از برگزاری مانور زلزله در 20 مدرسه زنجان خبر داد.

- صفی الله کرامتی شامگاه دیروز (25 آبان ماه) در مانور دور میزی وقوع برف و کولاک هلال احمر زنجان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان برای ارائه آموزش به هموطنان و ارتقای تاب آوری در تلاش است و در این خصوص اقدامات قابل توجهی در استان انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه زلزله سال های اخیر در مقایسه با زلزله های سال های گذشته با قدرت مشابه نشان می دهد که خسارت جانی و مالی کاهش یافته است، تصریح کرد: این مهم بیان گیر ارتقای آگاهی مردم و از طرفی توسعه ساخت وساز مسکن روستایی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با تاکید بر اینکه ارتقای آگاهی مردم موجب شده زلزله های بعدی کم ترین چالش و مشکل را برای امدادگران رقم بزند، ادامه داد: با توجه به آموزش هایی که جمعیت هلال احمر برای آحاد مردم و دانش آموزان در مدارس ارائه می دهد و بر اساس این آموزش های ارائه شده، هشتم آذر مانور زلزله در 20 مدرسه استان برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه هر چه قدر مانورها بیشتر برگزار شود، موثر و موجب آمادگی بیشتر برای مدیریت حوادث می شود، خاطرنشان کرد: مانورهای دورمیزی و عملیاتی به حتم تاثیر مثبتی در ارتقای آگاهی مدیران و مسئولان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور زلزله در 20 مدرسه زنجان

برگزاری مانور زلزله در 20 مدرسه زنجان