مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-17اقتصادي

همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از برگزاری همایش تامین مالی واحدهای تولیدی غرب کشور با هدف معرفی ظرفیت های دانش بنیان و فناور و کمک به رونق اقتصادی استان در کرمانشاه خبر داد.

- بهزاد باباخانی در جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش تامین مالی واحدهای تولیدی غرب کشور در کرمانشاه از دستگاه ها و سازمان های ذیربط خواست نهایت همکاری و هماهنگی را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش بکار گیرند.

وی عنوان کرد: این همایش سوم آذرماه با حضور مدیران ارشد بورس و فرابورس کشور، مسئولان اقتصادی کشوری، استاندار و مدیران اقتصادی استان، صندوق های بزرگ تامین سرمایه کشور، شرکت های دانش بنیان و صنعتی متقاضی حضور در بورس و فرابورس و با حمایت استانداری کرمانشاه و مشارکت اتاق بازرگانی و بورس منطقه ای غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش پنل های مختلفی به منظور اطلاع رسانی از دستاوردها و ظرفیت های استان در بخش دانش بنیان و فناور، شرکت ها و کارخانجات با حضور مدیران بخش خصوصی و اجرایی و کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان برگزارخواهد شد.

وی برگزاری این همایش را فرصت خوبی برای ظرفیت های اقتصادی و تولیدی استان عنوان کرد و خواستار اطلاع رسانی دقیق و مناسبی از جزییات همایش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود

همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود