مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-17سياسي

دانشگاهیان و موزه داران ارزش نسخه های خطی را نمی شناسند


دبیر همایش بین المللی «مخطوطات مشرق زمین» سید صادق با اشاره به برگزاری همایش «مخطوطات مشرق زمین» گفت: بزرگترین مشکل ما این است که دانشگاهیان و موزه داران ارزش نسخه های خطی را نمی شناسند.

- دبیر همایش بین المللی مخطوطات مشرق زمین سید صادق با اشاره به برگزاری همایش مخطوطات مشرق زمین گفت: بزرگترین مشکل ما این است که دانشگاهیان و موزه داران ارزش نسخه های خطی را نمی شناسند.

سیدصادق حسینی اشکوری دبیر همایش بین المللی مخطوطات مشرق زمین که به زودی با هدف آشنا کردن نسل جوان با نسخه های خطی و اهمیت آن برگزار می شود، در گفت وگو با خبرنگار مهر به چگونگی و اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش به همت مجمع ذخایر اسلامی و مؤسسه تاریخ علم و فرهنگ برگزار می شود تا نسل نوجوان و جوان با نسخه های خطی و اهمیت آن آشنا کند چراکه زمانی جوانان به حفظ و نگهداری از نسخ خطی می پردازند که اهمیت آن را بدانند و درک درستی از آن داشته باشند.

دبیرکل همایش بین المللی مخطوطات مشرق زمین ، معطوف شدن توجه استادان دانشگاه، اهالی رسانه، صدا و سیما، موزه داران، مجموعه داران و دانشجویان به نسخه های خطی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش دانست و افزود: یکی از بزررگترین مشکلات ما این است که حتی افراد خاصی چون دانشگاهیان و موزه داران هم، ارزش نسخه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان و موزه داران ارزش نسخه های خطی را نمی شناسند

دانشگاهیان و موزه داران ارزش نسخه های خطی را نمی شناسند