مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-17سياسي

ضرورت تسریع در نصب علمک روستای «کهنک» و گازرسانی به «دلیچایی»


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس بر ضرورت تسریع در نصب علمک روستای «کهنک» و گازرسانی به روستاهای محور «دلیچایی» تاکید کرد.

- دماوند- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس بر ضرورت تسریع در نصب علمک روستای کهنک و گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداحمد رسولی نژاد صبح پنج شنبه در جلسه ای که با حضور بخشدار مرکزی دماوند، شوراهای اسلامی، دهیاران و جمعی از معتمدان روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی پشت، یهر و کهنک برگزار شد به شرح مشکلات باقیمانده روستاهای مذکور پرداخت.

رسولی نژاد بیان داشت: تسریع در نصب علمک در روستای کهنک و گازرسانی به روستاهای باقی مانده یکی از موارد و مشکلات این روستاها اسا.

نما ینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس احداث پل و دیوار ساحلی، احداث جاده بین مزارع، لایروبی سیل بندها، افزایش بافت، تسریع در بازنگری و اجرای طرح هادی را نیز از دیگر مشکلات موجود در روستاهای دماوند عنوان کرد و افزود: تسریع در واگذاری زمین برای مسکن جوانان و مسکن روستایی نیز مشکلاتی قابل ذکر هستند.

وی به تعویض ترانس برق، روشنایی خیابان ها، معابر و کوچه ها، زیرسازی و آسفالت محور دلیچایی به هویر نیز اشاره کرد و عنوان داشت: تسریع در تصویب و اجرای طرح هادی در روستای لی پشت نیز از اهمیت ویژه برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در نصب علمک روستای «کهنک» و گازرسانی به «دلیچایی»

ضرورت تسریع در نصب علمک روستای «کهنک» و گازرسانی به «دلیچایی»