مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-17سياسي

43 ویژه برنامه هفته بسیج در استان سمنان برگزار می شود


جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج سال جاری 43 ویژه برنامه در استان برگزار می شود، گفت: 9 هزار و 470 فعالیت در قالب این ویژه برنامه ها، - برنامه ریزی شده است.

منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به ویژه برنامه های هفته بسیج استان سمنان بیان کرد: در این ایام 43 ویژه برنامه با تمهید 9 هزار و 470 برنامه در هشت شهرستان استان و با حضور بسیجیان از آحاد مختلف برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج 273 برنامه شاخص در هشت شهرستان استان سمنان به همت بسیجیان در نمایندگان سپاه و آحاد مردم برگزار می شود، افزود: پنج برنامه به عنوان برنامه های متمرکز کشوری در هفته بسیج استان سمنان برگزار می شود.

جانشین سپاه استان سمنان درباره برنامه های شاخص کشوری هفته بسیج با مشارکت بسیجیان استان بیان کرد: از بیست و پنجم آبان ماه مرحله چهارم رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی استان به صورت کشوری به مدت دو روز از جمله مهمترین برنامه های این هفته است که امروز نیز ادامه خواهد داشت.

شوقانی در ادامه ابراز داشت: دومین برنامه شاخص کشوری در هفته بسیج استان سمنان بیست و هشتم آبان ماه در قالب رزمایش جهادگران فاطمی است که در قالب 600 گروه جهادی و قریب به پنج هزار بسیجی جهادگران در استان برگزار خواهد شد وی از برگزاری ویژه برنامه شوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 ویژه برنامه هفته بسیج در استان سمنان برگزار می شود

43 ویژه برنامه هفته بسیج در استان سمنان برگزار می شود