مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-17اقتصادي

دستگاه بارگیری و تخلیه مواد حفاری با سرعت بالا تولید شد


محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند دستگاه سایدلودر را برای بارگیری و تخلیه مواد حفاری شده در داخل تونل ها و معادن زیرزمینی و انتقال آن به واگن ها یا نقاله را به تولید برسانند.

- شاهد شیرین مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما موفق شدیم در این شرکت دانش بنیان دستگاه سایدلودر را برای بارگیری و تخلیه مواد حفاری شده در داخل تونل ها و معادن زیرزمینی و انتقال آن به واگن ها یا نقاله تولید کنیم.

وی با بیان اینکه طراحی این دستگاه راندمان بارگیری را بطور چشم گیری افزایش می دهد، گفت: شرکت های دولتی، خصوصی و اشخاص فعال در معدنکاری زیرزمینی و همچنین صنعت تونلسازی در حوزه های مختلف مثل راهسازی، آب و فاضلاب، راه آهن و مترو، برق و انرژی و .

بهره بردار این دستگاه به شمار می روند.

وی درباره ویژگی ها و مزایای رقابتی محصول گفت: دستگاه های ساید لودر تولید شده توسط این شرکت دانش بنیان، در کنار ابعاد کوچک، بسیار انعطاف پذیر هستند و قابلیت حرکت و مانور در حداقل ابعاد تونل را دارند.

شایان خاطر نشان کرد: همچنین این دستگاه ظرفیت بارگیری بسیار بالایی دارد که در نتیجه سرعت بارگیری مواد حفاری شده افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه بارگیری و تخلیه مواد حفاری با سرعت بالا تولید شد

دستگاه بارگیری و تخلیه مواد حفاری با سرعت بالا تولید شد