مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-17سياسي

امسال نمایشگاه هفته پژوهش مشهد رنگ و بویی فناورانه می گیرد


رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: تمام تلاش پارک علم و فناوری با توجه به شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» این است که نمایشگاه هفته پژوهش امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت های دانش بنیان را به خود بگیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: تمام تلاش پارک علم و فناوری با توجه به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این است که نمایشگاه هفته پژوهش امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت های دانش بنیان را به خود بگیرد.

دکتر مسعود میرزایی شهرابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال هفته پژوهش از 12 تا 18 آذرماه است و نمایشگاه آن سه روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

این نمایشگاه به دبیری پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار خواهد شد و تمام تلاش پارک علم و فناوری با توجه به شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین این است که نمایشگاه امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت های دانش بنیان را به خود بگیرد و در همین راستا جلسات متعددی بین استانداری، دانشگاه فردوسی مشهد، دیگر دانشگاه های استان و پارک علم و فناوری در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: قرار است ذیل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از تولیدات و محصولات دانش بنیان، فناور برتر، واحدهای فناور برتر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نمایشگاه هفته پژوهش مشهد رنگ و بویی فناورانه می گیرد

امسال نمایشگاه هفته پژوهش مشهد رنگ و بویی فناورانه می گیرد