مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-17سياسي

رزمایش 14 هزار نفری خدمت رسانی جهادگران استان فارس در هفته بسیج


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: در رزمایش هفته بسیج، 14000 جهادگر در قالب 1545 گروه جهادی با شعار خدمت برای مردم نقش آفرینی خواهند کرد تا بار دیگر مسابقه خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان عنوان کرد و گفت: این گردهمایی بزرگ به منظور نشان دادن عملی باور ما می توانیم است و با حضور اعضای صندوق های قرض الحسنه، تعاونی ها، کارآفرینان و تمامی نقش آفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد و طبق پیش بینی های انجام شده قرار است این برنامه دهم آذرماه اجرا شود.

وی در ادامه به دیگر برنامه های بسیج سازندگی و گروه های جهادی اشاره کرد و گفت در کنار این سه برنامه محوری افتتاح بیش از 336 پروژه عمرانی محرومیت زدایی نیز اجرا خواهد شد که مربوط به اقدامات فنی و مهندسی در حوزه ساخت مسکن محرومین، خانه عالم، حسینیه ها، مساجد، راه روستایی، راه بین مزارع و .

می باشد.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه به گونه ای برنامه ریزی شده است تا در هفته بسیج هر گروه جهادی حداقل یک برنامه خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار را اجرا نماید، افزود:  از جمله این برنامه ها می توان به نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، رونمایی از نشریه منهای نفت،  راه اندازی صندوق های جدید التاسیس قرض الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش 14 هزار نفری خدمت رسانی جهادگران استان فارس در هفته بسیج

رزمایش 14 هزار نفری خدمت رسانی جهادگران استان فارس در هفته بسیج