مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-17اجتماعي

همدان جایگاه ششم کشور در مدرسه سازی خیرین


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: همدان جایگاه ششم مدرسه سازی خیرین در کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی فرهانی صبح امروز در بیست و چهارمین همایش خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز استان 246 نفر هستند که در این چهار سال گذشته 350 پروژه در استان اجرایی کردند.

وی با اشاره به ایجاد 2 هزار و 148 کلاس درس در این مدت توسط خیرین مدرسه ساز استان عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز منشا تفکر عظیمی در کشور هستند که توانستند مشکلات زیادی را در زمینه ساخت مدرسه در کشور حل کنند.

 رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با بیان اینکه خیرین سرمایه های ملی هستند و ظرفیت عظیم عنوان کرد: استان همدان خوشبختانه در جایگاه ششم حوزه مدرسه سازی است و این مایه افتخار و مباهات ماست.

وی از وجود 92 پروژه مدرسه ساز در دست اقدام در استان خبر داد و با بیان اینکه  500 کلاس درس در  67 هزار مترمربع با 113 میلیارد تومان ساخته می شود افزود: 31 درصد مدارس ساخته شده در استان توسط خیرین انجام شده است.

فراهانی با بیان اینکه از خیرین می خواهیم همواره در صحنه باشند و به یاری آموزش و پرورش بشتابند چرا که مدارسی در استان نیاز به تخریب و بازسازی دارند بیان کرد: نیمی از خیرین دیگر در کنار ما نیستند اما صدقه جاریه آنها تا ابد جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان جایگاه ششم کشور در مدرسه سازی خیرین

همدان جایگاه ششم کشور در مدرسه سازی خیرین