مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-17ورزشي

باید ورزش را برای مردم آسان و ارزان کنیم/ رشته های ورزشی پر مخاطب توسعه می یابند


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی، گفت: باید بستری فراهم شود تا ورزش بصورت آسان و ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی، گفت: باید بستری فراهم شود تا ورزش بصورت آسان و ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.

وحید خسروی در دیدار با هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان، با تاکید بر اینکه در حوزه ورزش همگانی امکان دسترسی آحاد جامعه به خدمات ورزشی در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت کلیه دستگاه های اجرایی و بویژه متولیان ورزش شهروندی مانند شهرداری ها را در اولویت قرار خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسروی خاطرنشان کرد: از طرفی یک نیاز سنجی از جامعه خواهیم داشت و علاقمندی های مردم هر منطقه، بخش و محله را تعیین می کنیم تا بتوانیم بهترین امکانات را با رویکرد سلامت افزا و با هدف ایجاد شادی و نشاط بین مردم فراهم کنیم.

خسروی با تاکید بر اینکه محتوای ورزش همگانی ورزش برای همه است، افزود: زمانی که از ورزش برای همه صحبت می کنیم، یعنی باید بتوانیم در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن، ورزش ارزان و آسان را در اختیار مردم قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ورزش را برای مردم آسان و ارزان کنیم/ رشته های ورزشی پر مخاطب توسعه می یابند

باید ورزش را برای مردم آسان و ارزان کنیم/ رشته های ورزشی پر مخاطب توسعه می یابند