مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-17سياسي

3 عامل اصلی تهدید امنیت غذایی چیست؟


امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی فراهمی غذا ، دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا ، مصرف و سلامت غذا و ثبات و پایداری (تاب آوری) است.

- امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی "فراهمی غذا"، "دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا"، "مصرف و سلامت غذا" و "ثبات و پایداری (تاب آوری) " است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نود و نهمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی: فرخ مسجدی؛ رییس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی: اسکندر زند؛ استاد مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، علی اکبر باغستانی؛ عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ملّی و استانی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، فرخ مسجدی، رییس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن بیان اهمیت موضوع امنیت غذایی در کشور به زنجیره این امنیت اشاره کرد و گفت: تولید، ذخیره و مصرف می بایست مورد توجه سیاست گذار باشد و توجه ویژه توزیع درآمد و نوع الگوی مصرف را نیز نباید از خاطر برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عامل اصلی تهدید امنیت غذایی چیست؟

3 عامل اصلی تهدید امنیت غذایی چیست؟