مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-17حوادث

16 نفر از اغتشاشگران در شهر اقلید دستگیر شدند


شیراز _ فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در استان فارس اعلام کرد که 16 نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت در شهر اقلید، دستگیر و روانه زندان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهر، سرهنگ مراد صارمی گفت: 16 نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شامگاه 24 آبان موجب رعب و وحشت بین شهروندان و تخریب اموال عمومی شده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در پی ناآرامی های سه شنبه 24 آبان در یکی از میدان های شهر اقلید، تعدادی از افراد فریب خورده با ایجاد راه بندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت مأموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین راستا بلافاصله پلیس به همراه سایر نیروهای امنیتی برای برقراری نظم و امنیت شهروندان وارد میدان شدند.

صارمی گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی 16 نفر از محرکین و عاملان اغتشاشات که با اقدامات غیر قانونی موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را در صحنه شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه سایر برهم زنندگان نظم و امنیت شب گذشته شناسایی شده اند و در اسرع وقت دستگیر خواهند شد، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 نفر از اغتشاشگران در شهر اقلید دستگیر شدند

16 نفر از اغتشاشگران در شهر اقلید دستگیر شدند