مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-17سياسي

برگزاری 200 جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده نیروهای فراجا در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری 200 جلسه آموزش قرآن کریم ویژه خانواده نیروهای فراجا در استان خبر داد و گفت: دو هزار و 600 جلسه قرآنی در تمام رده ها برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر پنج شنبه در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن انتظام رشت با اشاره به خدمات دهی نیروهای انتظامی در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: برکت خدمت به زائران امام حسین (ع) در آشوب های اخیر محسوس است.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: بیست و هفتمین دوره از مسابقات قرآن فراجا با حضور 300 قاری از استان های سراسر کشور و در رشته های مختلف در زیباکنار رشت برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه از ابتدای سال 2 هزار و 600 جلسه آموزش قرآن در تمامی رده های انتظامی برگزار شد، گفت: برگزاری 200 جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده ها و برگزاری جلسات جز خوانی در ایام ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات در راستای لبیک گویی به فرمان رهبری مبنی بر ترویج قرآن است.

وی با اشاره به طرح پرداخت هزینه بلاعوض به بیماران صعب العلاج عنوان کرد: در اجرای این طرح تمام توان خود را به کار گرفته ایم به طور مثال برای یک جانباز حدود 150 میلیون تومان پرداختی انجام شد و هزینه های درمانی وی را به طور کامل پوشش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده نیروهای فراجا در گیلان

برگزاری 200 جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده نیروهای فراجا در گیلان