مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-17اجتماعي

استکبار از غریزه برای ریزش نیروها استفاده و مردم را تحریک می کند


از ابتدای انقلاب تاکنون ریزش ها و رویش هایی داشته ایم که رویش ها مبتنی بر فطرت بوده، اما امروز استکبار از غریزه برای ریزش نیروها استفاده و مردم را تحریک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز این انحراف جلوگیری کردند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین دوره پیش از دبستان به عنوان مهمترین دوره در آموزش و پرورش در این نظام فراموش شده و این دوره به بهزیستی واگذار شده بود و همه تمرکز روی دانشگاه بود و آموزش و پرورش به قدری ضعیف شد که دیگر مربی پرورشی نداشتیم.

وی گفت: در مقابل 30 هزار بازنشسته فرهنگی، فقط سه هزار دانشجو در حوزه فرهنگیان جذب شدند و راه باز شد تا افراد، بی حساب و کتاب وارد آموزش و پرورش شوند.

نوری افزود: اگر همه نهادهای فرهنگی و علمی با آموزش و پرورش همکاری کنند به نتایج خیلی خوبی می رسیم همان گونه که ستاد نانو با آموزش و پرورش همکاری کرد و هم اینک در نانو رتبه چهارم جهان را به دست آورده ایم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تأمین نیروی انسانی متخصص، بازنگری محتوای کتاب های درسی، رتبه بندی معلمان و رتبه بندی مدارس برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اولویت های کاری این وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: باید از کارهای نمایشی به سمت کارهای مبنایی تغییر رویکرد داد، در آموزش و پرورش کار نشده و این حوزه نیاز جدی به کار و توجه دارد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار از غریزه برای ریزش نیروها استفاده و مردم را تحریک می کند

استکبار از غریزه برای ریزش نیروها استفاده و مردم را تحریک می کند