مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-17ورزشي

تاج: دستمزد بازیکنان در ایران استاندارد نیست/ شاید تعداد تیم های لیگ برتر کمتر شود


رییس فدراسیون فوتبال با حضور در سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاهی ضمن انتقاد از رویه پیشین فدراسیون در صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از احتمال کاهش تعداد تیم های لیگ برتر و لیگ دسته اول سخن گفت.

- رییس فدراسیون فوتبال با حضور در سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاهی ضمن انتقاد از رویه پیشین فدراسیون در صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از احتمال کاهش تعداد تیم های لیگ برتر و لیگ دسته اول سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاهی گفت: استانداردسازی فوتبال یکی از مهم ترین اهداف کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفاست و به همین دلیل از دو دهه پیش بحث مجوز باشگاهی در فیفا شروع شده و از سال 2010 این مساله در آسیا هم رسما آغاز شده است.

وی ادامه داد: فوتبال ایران هم از همان ابتدا در این مساله پیشرو بود اما متاسفانه به مرور هرچه استانداردها سخت تر شد فوتبال ما از این استانداردها فاصله بیشتری گرفت.

مثلا یکی از معیارهای مجوز باشگاهی، معیارهای مالی است که باشگاه ها باید بتوانند از پس هزینه های خود برآیند.

در گزارشی که کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرده است در کل آسیا به دلیل شیوع ویروس کووید 19 درآمد باشگاه های آسیادر سال 2020 نسبت به سال 2019، حدود 20 درصد کاهش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج: دستمزد بازیکنان در ایران استاندارد نیست/ شاید تعداد تیم های لیگ برتر کمتر شود

تاج: دستمزد بازیکنان در ایران استاندارد نیست/ شاید تعداد تیم های لیگ برتر کمتر شود