مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-17حوادث

کمبود شدید آمار ماموران پلیس راهور در پایتخت


تعداد معابر کلانشهر تهران قابل مقایسه با تعداد ماموران پلیس نیست و با وجود کمبود نیرو، ماموریت ها با بالاترین کیفیت انجام می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که برخی شهروندان معتقدند حضور ماموران پلیس راهور در معابر پرترافیک خیلی کمرنگ است، اظهار داشت: به هرحال وسعت ماموریت های عوامل پلیس راهور در کلانشهر تهران بسیار زیاد است و با توجه به این حجم باید تعداد ماموران را چندین برابر افزایش داد.

وی در عین حال تاکید کرد: با توجه به داشته‍ ها، از میزان ماموریت های عوامل پلیس راهور رضایت دارم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در 2 سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل و مراکز آموزشگاه های پایتخت تعطیل شد، افزود: تعطیلی مراکز آموزشی بار ترافیکی را به شدت کاهش داد و در زمان اوج ویروس کرونا این میزان حدود 30 تا 40 درصد کاهش داشت اما با گشایش دوباره مراکز آموزشگاهی و فعالیت عادی آنها، شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی و عصرگاهی در پایتخت هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین ربطی به حضور یا عدم حضور عوامل پلیس راهور ندارد، افزود: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها حدود 30 تا 40 درصد میزان ترافیک را در پایتخت افزایش داد و در وضعیت عادی شاهد حجم بالای ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید آمار ماموران پلیس راهور در پایتخت

کمبود شدید آمار ماموران پلیس راهور در پایتخت