مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-17سياسي

خویشتنداری حافظان امنیت از صبر و هوشمندی آنها است


فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر پنج شنبه در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن انتظام رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت کشور اظهار کرد: هر چقدر که برای مراسم قرآنی وقت و هزینه کنیم مناسب است زیرا انقلاب اسلامی بر مبنای مفاهیم قرآن شکل گرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همه کارها در جمهوری اسلامی بر مبنای قرآن کریم است، افزود: امامین انقلاب در سخنرانی ها و موضوعات خود مبنای قرآنی و دینی و اعتقادی دارند لذا باید با قرآن مأنوس باشیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح به عنوان حافظان جمهوری اسلامی که عهده دار امنیت مردم هستند باید مأنوس با قرآن و در مسیر اهل بیت باشند، بیان کرد: دوری نیروهای مسلح از قرآن و اهل بیت ما را از اهداف دور می کند زیرا مبنای کار ما آیات الهی است و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس ریشه در قرآن کریم دارد.

سردار اشتری افزود: اگر مردم ایران 8 سال با کمترین امکانات در برابر دشمنی که همه دنیا به جز یکی دو کشور از آن حمایت می کردند ایستاده و پیروز شدند بر مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خویشتنداری حافظان امنیت از صبر و هوشمندی آنها است

خویشتنداری حافظان امنیت از صبر و هوشمندی آنها است