مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-17سياسي

دشمن به دنبال دوقطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد کریمی قدوسی صبح پنجشنبه در هم اندیشی سالانه ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: دشمن به دنبال دوقطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود و در کنار آن با جنگ اقتصادی، تحریم، اعتصاب و خواباندن تولید سعی در حادتر کردن شرایط داشت و حتی از جنگ سیاسی نیز بهره گرفت و احزاب و فرقه ها که در فتنه 88 اوج جنگ سیاسی را نشان دادند در حوادث اخیر نیز موضع گرفتند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ناآرامی های اخیر در موضع آفندی (هجومی) و دشمن در جایگاه پدافندی (دفاعی) است.

وی افزود: ملت ایران در حوادث اخیر به پیروزی بزرگ دست یافته و علاوه بر شکست دشمنان، خلاء های داخلی نیز برای ملت ایران مشخص شده است.

کریمی قدوسی اضافه کرد: امروز، نقطه قوت ما در این مبارزه، پای کار بودن قوه مجریه و مجلس است و دولت مردمی و انقلابی با همه وجود و با هماهنگی کامل دنبال به شکست کشاندن برنامه دشمن است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر یک جنگ ترکیبی است و جنگ ترکیبی یا اولش جنگ نظامی است و یا آخرش و دشمن برای این جنگ ترکیبی، ائتلاف امنیتی تمام عیار راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال دوقطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود

دشمن به دنبال دوقطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود