مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-17دانش

دیپلماسی علمی بین المللی در آذربایجان غربی تقویت شود


مشاور آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر تقویت کیفیت آموزش عالی و ارتقا جایگاه علمی دانشگاههای آذربایجان غربی تاکید کرد.

- شیرعلی امروز 26 آبان ماه در نشست شورای مدیریت آموزش عالی استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، افزود: باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان باید دیپلماسی علمی بین المللی در آذربایجان غربی که یک ظرفیت بی نظیر است، تقویت شود.

مشاور آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اظهار کرد: در دانشگاه های آذربایجان غربی تدابیری اتخاذ شود که کیفیت آموزش عالی تقویت شود و جایگاه علمی استان در کشور و منطقه بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه در طرح تحول دولت 111تکلیف برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری مکلف شده، تصریح کرد: اولویت اساسی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بهبود وضعیت دیپلماسی علمی فناوری و نوآوری، آموزش پژوهی و برونداد هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآور، شاگرد فناور و تولید هدفمند ثروت و سرمایه از دانش است.

وی اظهار کرد: شاخص های کلیدی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در طرح تحول دولت افزایش درصد اشتغال دانش آموختگان مناطق مختلف، میزان تقاضا محوری تحقیقات دانشگاهی و راهبردی، افزایش میزان فروش و صادرات محصولات وخدمات فناورانه در پارک علم وفناوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی علمی بین المللی در آذربایجان غربی تقویت شود

دیپلماسی علمی بین المللی در آذربایجان غربی تقویت شود