مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-17سياسي

پیام آیت الله کعبی در پی فاجعه تروریستی ایذه


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه تروریستی ایذه و شهادت جمعی از هموطنان پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله وانا الیه راجعون  فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان  ایذه  و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل دلیر بختیاری و بهمئه ای شهرستان ولایت مدار ایذه و هم استانی های  عزیز خوزستانی تسلیت عرض می کنم.

 بی شک دستگاههای امنیتی و انتظامی و قضایی وظیفه خویش را درشناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع  جنایتکاران  را به نحو احسن انجام خواهند داد و همه  ما مردم خوزستان  همراه مردم غیور و انقلابی ایذه  در  تشییع جنازه با شکوه شهداء شرکت فعال خواهیم کرد.

  ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی تر و با بصیرت و اتحاد و همدلی بیشتر از آرمانهای امام و شهداء دفاع خواهند کرد و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله کعبی در پی فاجعه تروریستی ایذه

پیام آیت الله کعبی در پی فاجعه تروریستی ایذه