مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-17بين الملل

امضای 25 قرارداد و یادداشت تفاهم در سفر بن سلمان به سئول


در سفر ولیعهد عربستان به کره جنوبی 25 قرارداد و یادداشت تفاهم در زمینه های مختلف صنعتی میان شرکت های این دو کشور به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد، در سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به سئول، 25 قرارداد و یادداشت تفاهم در زمینه های مختلف صنعتی میان شرکت های دو کشور به امضا رسید که از جمله آنها پنج قرارداد میان شرکت های کره ای و وزارت سرمایه گذاری عربستان و 17 قرار داد میان نهادهای دولتی و خصوصی کره جنوبی و نهادهای دولتی عربستان، و سه قرارداد میان شرکت اس اویل وابسته به شرکت آرامکو و شرکت های ساختمان سازی کره جنوبی بودند.

یونهاپ تاکید کرد، در پروژه های امضا شده، طرح های بزرگی ارزیابی می شوند و ارزش تقریبی هر کدام از آنها بیش از یک تریلیون وون است.

یکی از این پروژه ها، پروژه شاهین است که توسط شرکت اس اویل اجرا می شود و هدف از آن ساخت مرحله دوم تاسیسات پالایشگاه اولسان واقع در جنوب شرق کره جنوبی است.

شرکت اس اویل همزمان با سفر ولیعهد عربستان به سئول، سرمایه گذاری خود در این پروژه را به صورت رسمی اعلام کرد.

خالد الفالح، وزیر سرمایه گذاری عربستان امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، پروژه شاهین به ارزش بیش از پنج میلیارد دلار، بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی در کره جنوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 25 قرارداد و یادداشت تفاهم در سفر بن سلمان به سئول

امضای 25 قرارداد و یادداشت تفاهم در سفر بن سلمان به سئول