مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-17سياسي

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن سراسری فراجا


مراسم اختتامیه بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار حسین اشتری، - فرماندهی انتظامی کشور در سالن خوبی در برنامه های کمی و کیفی در برنامه های قرآنی داشتیم، اظهار کرد: از 25 عنوان فعالیت قرآنی در سطح فرماندهی انتظامی در مجموع بیش از 23 هزار در مسابقات قرآنی ما حضور پیدا کردند.

  سردار محمد بهرامی با بیان اینکه از این تعداد 985 نفر از مرحله استانی به کشوری آمدند، گفت: سرانجام تعداد 300 نفر به مسابقات سراسری راه پیدا کردند و به همین دلیل سطح مسابقات بسیار بالا بود و از نظر کیفی نیز رشد خیلی خوبی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه 60 نفر از منتخبان در 10 رشته به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا می کنند، بیان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را باید در جامعه داشته باشیم تا فرهنگ پلیس مکتبی و قرآنی را به جامعه منعکس کنیم.

فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه میزبان این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای فراجا در گیلان بودیم، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 300 نفر از نیروهای فراجا سراسر کشور در منطقه زیباکنار رشت برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن سراسری فراجا

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن سراسری فراجا