مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-17سياسي

اجرای 870 برنامه ویژه هفته بسیج در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای 870 عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش قدم، فرمانده ناحیه مقاومت در سالن جلسات سپاه ناحیه شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا بیان کرد: در این شهرستان، 12 حوزه مقاومت، 185 پایگاه بسیج و 21 کانون قشری بسیج فعالیت دارند.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج از روز شنبه، 28 آبان با رزمایش جهادگران فاطمی 2 در بیارجمند آغاز می شود و 95 گروه جهادی به مدت سه روز در عرصه های پزشکی و بهداشتی با حضور کلینیک سیار دندانپزشکی، اهدای 43 سری جهیزیه به نوعروسان، توزیع سه هزار بسته معیشتی، حضور گروه دامپزشکی و فعالیت های عمرانی و فرهنگی آغاز می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود نزدیک به 800 تن قیر رایگان در اختیار دهیاری ها و مدارس و مناطق محروم قرار داده است که به صورت مشارکتی انجام شده و آب رسانی به روستاهای محروم نیز در دستور کار بوده و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی آن در حال انجام است.

خوش قدم با اشاره به اجرای پویش لباس گرم در شهرستان شاهرود و اهدای آن به خانواده های کم برخوردار در حاشیه شهر گفت: در پنج محله اسلامی، جشن هفته بسیج اجرا و نشست های جهاد تبیین در تمام اقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 870 برنامه ویژه هفته بسیج در شاهرود

اجرای 870 برنامه ویژه هفته بسیج در شاهرود