مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-17سياسي

هنرستان نیروگاه اتمی بوشهر ساخت می شود


استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی دبیرستان و هنرستان فنی وابسته به نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: ایجاد دانشکده و پژوهشکده انرژی هسته ای در بوشهر یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده ظهر امروز در نشست با مسؤولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر توجه به حوزه پژوهش، تحقیقات و آموزش را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: ستاد نخبگان استان بوشهر باید به حوزه فنی واگذار شود و از اعضا هیئت علمی دانشگاه های استان استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی مجتمع آموزشی وابسته به سازمان انرژی اتمی در بوشهر تصریح کرد: ایجاد دانشکده و پژوهشکده انرژی هسته ای وابسته به دانشگاه خلیج فارس بوشهر یک ضرورت است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی دبیرستان و هنرستان وابسته به نیروگاه اتمی بوشهر آغاز می شود.

محمدی زاده با بیان اینکه دانش اقتدار ایجاد می کند افزود: عقبه هر اقتدار در جهان دانش و علم است و جمهوری اسلامی ایران به این مهم توجه ویژه دارد.

وی فرایند پیشرفت در حوزه علوم مختلف در کشور از جمله صنایع دفاعی را برشمرد و گفت: مدیریت واحد و هوشمندانه عامل پیشرفت در دانش محسوب می شود و در این راستا دانشگاه ها نقش مهم خود را باید در پژوهش و فناوری نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان نیروگاه اتمی بوشهر ساخت می شود

هنرستان نیروگاه اتمی بوشهر ساخت می شود