مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:122022-11-17سياسي

اهدای پرچم یالثارات الحسین(ع) و نشان خادمی جمکران به سردار سلامی


پرچم یالثارات الحسین (ع) که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی برفراز گنبد مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد به نشانه انتقام از خونخواهان تاریخ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اجلاسیه پایانی دومین کنگره ملی شهدای استان قم از صبح تا ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و شبستان کربلا، شبستان امام حسن عسکری(ع) و مسجد امام علی(ع) مملو از جمعیت بیش از 15 هزار نفری مردم شهیدپرور قم و استان های اطراف بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا حرکت در مسیر شهداست، عنوان کرد: فرهنگ جهاد و مقاومت است که می تواند کشور را از چالش ها و مشکلات رهایی بخشد.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و امام جمعه قم در پیامی تصویری برای کنگره ملی شهدای استان قم، با تاکید بر اینکه کنگره ملی شهدای استان قم باید در هر دوره دارای یک شعار واحد باشد، عنوان کرد: انتخاب شعار، برنامه ریزی و حرکت منسجم برای تحقق آن باید مورد توجه قرار گیرد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در ادامه این اجلاسیه در پیامی تصویری با بیان اینکه یکی از امتیازهای قم حضور شهدای کشورهای مختلف در بین شهدای قم است، عنوان کرد: حضور شهدایی با 9 ملیت متفاوت در از جمله عراق، بحرین، عربستان، الجزایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای پرچم یالثارات الحسین(ع) و نشان خادمی جمکران به سردار سلامی

اهدای پرچم یالثارات الحسین(ع) و نشان خادمی جمکران به سردار سلامی