مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-17سياسي

تسهیلات مسکن به بیش از 1900 نفر از ایثارگران اصفهان اعطا شد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص تسهیلات خرید و یا ساخت مسکن برای یک هزار و 947 نفر از ایثارگران استان اصفهان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ضمن گرامیداشت روز اصفهان و سالگرد تشییع 370 شهید عملیات محرم در 25 آبان سال 1361، اظهار داشت: 40 سال پیش در این روز مردم شریف و شهیدپرور شهر اصفهان پیکر مطهر 370 شهید دلاور عملیات محرم را بر روی دستان خود تشییع کردند و روز حماسه و ایثار را در این شهر رقم زدند.

وی با تبریک این روز ویژه که به نام روز اصفهان و به نام شهدا مزین است، گفت: اصفهان به فرمایش رهبر معظم انقلاب شهر شهادت است و بیشترین شهید را به لحاظ تعداد و جمعیت استان اصفهان دارد.

این استان مرزی نیست ولی تعداد زیادی نیروی اعزام شده به جبهه را دارد و در حالی که 370 شهید را مردم در یک روز تشییع کردند، هزاران نفر هم در صف اعزام به جبهه بودند.

این نشان دهنده رشادت ویژه و غیرت ویژه مردم اصفهان در دفاع از کشور است که نگاهی تمدن ساز و دینی برای دفاع از مکتب انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهور با ارائه آماری از ایثارگران استان اصفهان افزود: این استان با 23 هزار و 635 هزار شهید، بیشترین تعداد شهید در کشور را دارد، 32 خانواده سه شهیدی، چهار خانواده چهار شهیدی و یک خانواده هفت شهیدی در استان اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مسکن به بیش از 1900 نفر از ایثارگران اصفهان اعطا شد

تسهیلات مسکن به بیش از 1900 نفر از ایثارگران اصفهان اعطا شد