مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-17سياسي

لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم در دفاع مقدس نقش مهمی داشت


فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت:لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با نقش آفرینی در عملیات های مهم دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای قم داشته است.

- قم- فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت:لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با نقش آفرینی در عملیات های مهم دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای قم داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد ظهر سه شنبه در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: قم در گذر تاریخ همواره به عنوان یک شهر تأثیرگذار و به تعبیر رهبری مرکز انقلاب و شهر قیام و اقامه بوده و از نقش آن در قیام 15 خرداد و 19 دی نمی توان گذشت و با توجه به این مطلب معظم له در دیدار اخیر که شهدای همه ایران شهدای قم هستند تکلیف ما سنگین تر شده است.

وی اضافه کرد: تأسیس لشکر 17 در هشت سال دفاع مقدس و شرکت در 17 عملیات آفندی و 28 عملیات پدافندی و نقش آفرینی در عملیات های مهم دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای قم به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: پس از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکان که نیاز به دفاع از اسلام و انقلاب بود از شمال غرب تا جنوب شرق از جبهه مقاومت تا دفاع از حرم حضوری مقتدرانه داشته و در کنار حاج قاسم نیز فتح الفتوحی را در سوریه رقم زدند، بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم در دفاع مقدس نقش مهمی داشت

لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم در دفاع مقدس نقش مهمی داشت