مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-17سياسي

پیام تسلیت رییس شورای شهر اهواز در پی حادثه تروریستی ایذه


رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه و شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه و شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت.

متن پیام سیاوش محمودی به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی شهرستان ایذه که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان از جمله شهادت یک کودک 9 ساله شد موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این عملیات تروریستی ناجوانمردانه که نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، بار دیگر چهره واقعی تروریسم را به نمایش گذاشت و ضمن اثبات اتحاد ننگین میان گروه های تروریستی مزدور، دولت های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا و اسراییل، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و هموطنان آگاه نیز مانند گذشته ثابت خواهند کردند اینگونه حوادث باعث بیشتر شدن اتحاد آن ها در مقابل نظام استکباری خواهد شد.

بدون شک آمران و عاملان این جنایات کورکورانه و خصمانه می دانند که باید در برابر وجدان های بیدار جهان پاسخگوی اقدامات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس شورای شهر اهواز در پی حادثه تروریستی ایذه

پیام تسلیت رییس شورای شهر اهواز در پی حادثه تروریستی ایذه