مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-17سياسي

پیشرفت های کشور مرهون بسیج است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: پیشرفت های کشور مرهون بسیج است.

- سرهنگ احمد حسنوند در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل با تشکیل بسیج نشان داد که این نهاد از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه انسان های پاک، مخلص و معتقد به خدا در این نهاد حضور دارند.

وی تصریح کرد: بسیج نماد ملی مقاومت و آگاهی ملت است که با معنویت و اخلاص حضور پیدا می کنند و همه افراد اعم از زن و مرد می توانند به عنوان یک بسیجی حضور داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه این افراد همگی تابع ولایت فقیه هستند و در همه عرصه ها حضور پرشوری دارند، افزود: بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون بسیج است.

حسنوند خاطرنشان کرد: هر نهادی که به دنبال خدمت رسانی به مردم باشد مورد مخالفت دشمن قرار می گیرد چراکه دشمن تلاش دارد تا مردم را ناامید کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: در این راستا بسیج می خواهد که مردم امیدوار شوند که نمونه آن را در دوران کرونا دیدیم که چگونه برای تولید ماسک یا کمک به مردم در صحنه حاضر شدند.

حسنوند بیان کرد: در طول این سال ها دشمنان به دنبال ایجاد اختلال در امنیت کشور بوده اند و این در حالی است که در هر توطئه دشمن، بسیج با همه توان به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های کشور مرهون بسیج است

پیشرفت های کشور مرهون بسیج است