مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-17سياسي

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، وبینار مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با حضور دکتر خسرویان، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از مباحث کلیدی درجلوگیری از اسراف و استفاده بهینه از منابع را اجرای طرح بومی سازی و تسریع در نقل و انتقال دانشجویی وتحصیل درمراکز نزدیک به محل سکونت عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، وبینار مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با حضور دکتر خسرویان، مهندس شبستانی، همکاران مرکز در ستاد و نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در سراسر کشور در سالن جلسات معاونت اداری، مالی برگزار شد.

خسرویان در این وبینار ضمن تأکید بر اهمیت انگیزه ایمانی و خدمت به خلق به عنوان خمیرمایه اصلی موفقیت؛ استقلال و بی طرفی ناظرین در پیگیری مطالبات به حق افراد را لازمه تصمیم منطقی برشمرد و افزود: گزارشات دقیق و موشکافانه مرکز نظارت می بایست منجر به تصمیم گیری در سطوح استانی و کشوری شود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: این گزارشات باعث می شود منابعی که به استان ها تخصیص می یابد به درستی در بخش خود هزینه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای