مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:422022-11-17بين الملل

چین خواستار تقویت حاکمیت اخلاقی هوش مصنوعی در دنیا


چین روز چهارشنبه مقاله ای درباره تقویت حاکمیت اخلاقی هوش مصنوعی (AI) به نشست 2022 طرف های عالی قرارداد کنوانسیون برخی سلاح های متعارف که در ژنو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، لی سونگ، سفیر که مغایر با قوانین، مقررات، اخلاقیات و استانداردها هستند، ممنوع کنند.

آنها همچنین باید نظارت و ارزیابی کیفیت استفاده از محصولات و خدمات هوش مصنوعی را تقویت و مکانیسم های اضطراری و اقدامات جبرانی را تدوین کنند.

در این بیانیه آمده: دولت ها باید از حریم خصوصی و امنیت داده های محصولات و خدمات هوش مصنوعی محافظت و از هنجارهای بین المللی یا منطقه ای برای رسیدگی به اطلاعات شخصی کاملا پیروی کنند، مکانیسم لغو مجوز داده های شخصی را بهبود بخشند و با جمع آوری و استفاده غیرقانونی از اطلاعات شخصی مخالفت کنند.

این مقاله همچنین از دولت ها می خواهد که از مبادلات و همکاری های فراملی، بین رشته ای و بین فرهنگی را حمایت و اطمینان حاصل کنند که مزایای فناوری های هوش مصنوعی بین همه کشورها به اشتراک گذاشته می شود و مشارکت کشورها در بحث های بین المللی و تدوین قوانین در مورد موضوعات اصلی در ارتباط با این موضوع را ترویج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین خواستار تقویت حاکمیت اخلاقی هوش مصنوعی در دنیا

چین خواستار تقویت حاکمیت اخلاقی هوش مصنوعی در دنیا