مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-17حوادث

کشف و ضبط 215 کیلوگرم تریاک در ایلام


پس از توقیف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند 215 کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کنند.

- سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اکیپی از ماموران با سرپرستی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از روزها کنترل نامحسوس، خودرو ایسوزو که حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر بود را در ورودی پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند 215 کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت خودرو مذکور توقیف و متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، سردار القاصی مهر افزود :از ابتدای سال جاری تا کنون 640 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه با افزایش 24 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال اخیر اظهار کرد : در این مدت شاهد افزایش 152 درصدی تعداد دستگیر شده گان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده ایم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه نیرو انتظامی اجازه نمی دهد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 215 کیلوگرم تریاک در ایلام

کشف و ضبط 215 کیلوگرم تریاک در ایلام